Thursday 14 March 2013

Perkhidmatan Repair Smartphone/Gadget Di Kedai Mamak[GLOBAL FIX]

Assalamualaikum dan selamat sejahtera... amacam smua sihat ? kepada  soalan2 yang ada dlm facebook tu yg kami tak jawab harap maaf kerana kami terlalu sibuk dengan perkara2 tertentu.Baiklah, kalini admin nak post pasal repairing phone atau gadget di kedai MAMAK.PELIK ? haa, ni lah keunikan group GLOBAL FIX GENERATION... mereka ni membaiki gadjet2 pelanggan di kedai mamak je atau erti kata lain SERVIS GADGET BERGERAK.Tetapi mereka menumpukan servis mereka lebih kepada Blackberry dan iDevice(apple product)

GLOBAL FIX GENERATION

kalau korang repair smartphone korang dekat global fix ni admin rasa lebih ok berbanding repair di kedai2 biasa,kerana GLOBAL FIX ni akan repair smartphone korang depan mata korang sendiri.. so diorang akan tunjuk ape yang rosak... ape yg kena ganti jadi customer akan lebih yakin lah kan.Lagipun tiada penipuan alat ganti apabila mereka deal dengan customer mereka dan dalam pada masa yang sama mereka ini turut menjual aksesori smartphone/gadget dan power bank(PENYIMPAN KUASA).
Boleh yakin ke diorang ni ? ya, telah ramai customer mereka memberi komen positif serta pihak akhbar UTUSAN MALAYSIA pernah menemubual mereka ni.

keratan akhbar utusan
keratan akhbar utusan
GLOBAL FIX ini diketuai oleh dua orang pakar GADGET iaitu JACK IZUMI FIX dan FENDY FIX turut juga disertakan ahli2 GLOBAL FIX itu sendiri
JACK IZUMI FIX
FENDY FIX

        Antara gambar2  kerja GLOBAL FIX
(klik gambar untuk lebih jelas)



GLOBAL FIX ni sering mengadakan roadtour atau erti kata lain menjelajah dari negeri ke negeri.
Jadi,kepada sesiapa yang ingin bertemu mereka semaklah jadual roadtour mereka atau kenalah tanya mereka dimana.. hehehe


                                                 BASIC INFO OF GLOBAL FIX


Artikel Berkaitan