Saturday 12 June 2010

Grand theft auto ( GTA)


sebut pasal gta game semua kanak2 dan ramaja mesti tahu tentang permainan ini. prmainan ini amat di minati kanak2 malah remajasekalipun meminati keranaia menampilkan watak anda sebagai seorang penjenayah yang ingin menjalankan misinya untuk berjaya dan menghabiskan lavel. bagi untuk mendapatkan lavel yg tinggi sukar untuk kanak-kanak mendapatkannya, bagi remaja mungkin ada yg sudah melepasinya dan yg tidak melepasinya lagi.

permainan ini anda perlu mengikut arahan jika anda hendak menduduki lavel yg baik. didalam permainan anda kan menjadi penjenayah yg profassioanl. anda boleh mencuri kereta sesiapa sahaja dengan menekan enter, jika seorang polis ternampak anda berbuat demikian ia kan mengejar anda dan bawa ke balai polis...duit anda akan diambil beberapa ringgit.

jika anda sudah melepasi level yg terakhir anda boleh membeli beberapa biji rumah,kedai,tempat bot dan bnyak lagi. anda akan mempunyai pekerja yg akan melindungi anda apabila diserang penjenayah lain.

saya sendiri tidah pernah melepasi level yg tertinggi melainkan saya menggunakan cara yg paling mudah hanya klik & klik sahaja dengan sekelip mata anda akan ke level yg tertinggi.

caranya ialah :
1. search pada google contoh: "download gta vice city complete level"
2. pilih yg pertama.
3.pilih gta vive city complete lavel atau nama lain
4. download fail tersebut.
5. copy fail tersebut dan pastekan pada gta user file di komputer anda.
6. selepas itu anda bolehlah membuka game tersebut dan lihat pada load game anda.
disitulah terletaknya complete lavel....

saya telah menggunakan cara ini dan ia berjaya memuaskan hati saya.....bye

jenis gta game:
gta 1
gta 2
gta 3
gta london
gta winter 02
gta vice city
gta san andreas
gta 4

Artikel Berkaitan