Saturday 12 June 2010

FIFA World Cup 2006

EA SPORTS FIFA 06 membawa pengalaman Soccer JUMLAH ke hujung jari anda. Ini memberikan kombinasi permainan menyerang, Peribadikan lengkap, keaslian murni dan mod pengurus terdalam pernah.

gameplay intuitif membolehkan anda untuk perintah setiap langkah dari pemain anda dengan ketepatan. Melewati, menembak dan menanggulangi sekarang lebih responsif dari sebelumnya dan membolehkan anda untuk menjebak, perisai dan menggiring bola seperti pemain bola sepak kelas dunia.

Pengalaman 90 minit dari jantung mengepam bola sepak, merasakan Kimia Pasukan sisi anda dan rasa pergeseran momentum yang anda pertempuran untuk supremasi di lapangan. Seperti Jeneral midfield anda akan mengawal strategi menyeluruh dari permainan, mendikte kelajuan dan prestasi pemain apabila anda menjalankan keputusan strategik dengan cepat menggunakan kekunci konfigurasi bermain taktis. Master mod pengurusan paling immersive pernah. Sign sponsor, menjelajahi pasar transfer dan membeli pemain untuk membina pasukan yang sempurna. Menyingkap bintang-bintang masa depan atau menjatuhkan pejuang dan membuat beberapa wang tambahan. FIFA sekarang saya memberi anda alat untuk membuat pemain bintang dan menyesuaikan setiap aspek FIFA 06 individu bermain sesuai gaya dan keutamaan anda. 06 FIFA memberikan garis paling komprehensif dari kumpulan berlesen rasmi dari seluruh dunia sepakbola dengan tingkat belum pernah terjadi sebelumnya kelab nyata, kit, stadium dan pemain. FIFA 06 football memberi anda sebanyak yang anda inginkan, bila-bila masa anda inginkan.

00:01:18
00:01:20
00:01:50



Artikel Berkaitan