Saturday 25 December 2010

apple safari (internet browser)

korang tau x ade lagi internet browser... malah bukan ade lg.. tp bnyk la.. da mcm2 da skrg ni.. kalau dulu ramai yang pakai intermet explorer... dan sekrang ramai juga yang sudah beralih arah ke pelayar web yang baru seperti firefox.. chrome.. opera.. safari... dan lain lg...
korang perasan x perbezaan internet browser ni/... setiap internet browser sememangnya berbeza sebab dari segi reka bentuk susunan dan cara atau fungsi ia mengendalikan papran yang bagus mahu pun kurang bagus.. 
bagus mahupun kurang bagus mengikut setiap pelayr web.. setiap pelayar web... mempunyai kelemahan yang tersendiri... dan kebaikan yang tersendiri yang membuatkan pengguna berminat dan mnegekalkan perkhidmatan pelayar web yang sama..

sekarang ni bual komputer nak share tentang safari... safari dari apple.. yang popular tu... barangannya dan prduknya mmg bagus setanding dengan yang ada sekrang ini.. malah kualiti semakin meningkan..
yang baru tntang safari:
Cara terbaik untuk membaca secara online, sokongan yang lebih besar untuk HTML5, dan ciri baru yang lain yang membuat weblebih baik.
MUAT TURUN SAFARI SEKARANG - http://www.apple.com/safari/

Artikel Berkaitan