Wednesday 5 January 2011

AMD Phenom™ II X6 Processors

Post kali ni nak cerita tentang Processor AMD yg popular ini mengeluarkan jenis dan model processor yang lebih peningkatannya dari segi kecekapan memproses dan spesifikasi baru yang mungkin tidak ada pada jenis sebelumnya atau spesifikasi yg dinaik taraf dengan lebih baik…
Processor ini memang sesuai digunakan kepada sesiapa yang memerlukan perisian yang memerlukan beban yang berat prosesnya… seperti pengedit photo professional, grafik 3d, dan lain2…

Berikut keterangan tentang processor yg mempunyai Kekuatan Enam kali ini !

Pengalaman masa depan teknologi hari ini dengan enam prosesor baru core dari AMD. AMD Phenom ™ II baru X6 Prosesor menawarkan terobosan teknologi multi-core dengan harga sangat menarik.

AMD Phenom ™ II prosesor X6 dibuat khusus bagi mereka yang memerlukan kelajuan untuk kuasa yang sangat menuntut dan aplikasi dihidupkan multi-core, termasuk encoding software, video dan rendering 3D, mengedit foto dan pencahayaan, serta permainan dihidupkan multi-core.

Gear up! ... Dengan teknologi AMD CORE Turbo.

Mendapatkan yang terbaik daripada kedua-dua dunia. AMD Phenom ™ II X6 enam-core prosesor membanggakan prestasi optimum bagi tugas yang berbeza. Prosesor AMD Turbo ciri-ciri teknologi CORE yang membolehkan pengguna untuk menjalankan aplikasi yang memanfaatkan beberapa teras untuk membantu mencapai prestasi yang cepat.

AMD Turbo CORE pemindahan teknologi prestasi bagi tiga teras didedikasikan beroperasi pada frekuensi yang lebih tinggi. Ini bermakna bahawa AMD Phenom ™ X6 II prosesor boleh beralih ke mod Turbo untuk menuntut permainan dan perisian produktiviti yang mungkin menggaji dua atau tiga core, atau bergeser kembali ke enam core nyata bagi tuntutan pembuatan isi inti-lapar dan aplikasi 3D immersive. Anda tidak memerlukan software tambahan - AMD Phenom ™ II baru X6 Prosesor menyesuaikan sendiri!

Artikel Berkaitan