Friday 28 January 2011

Tablet Hiburan ( Creative ZiiO 10" )

Creative  ZiiO  10 "tablet hiburan adalah peranti, baru berasaskan Android ramping yang tidak hanya memberikan anda kebebasan untuk menikmati hiburan semata-mata, ia pergi langkah lebih lanjut dengan penyegerakan dengan peranti audio menyambung,  pelbagai Creative wireless speaker, untuk membuat ekosistem Murni Wireless hiburan di dalam rumah anda.

The ZiiO 10 "Pure ciri Android * Audio yang memberikan suara wayarles berkualiti tinggi untuk muzik, filem, games dan banyak lagi. Hanya sentuhan ikon paparan terhadap ZiiO 10" terus melancarkan aplikasi  rumah seperangkat audio-mendorong teknologi termasuk-X Creative Fi dan sambungan Bluetooth ® Nikmati audio wayarles murni yang membawa filem anda dan soundtrack game untuk hidup,. sebagai hiburan anda dialirkan ke speaker atau headphone dengan Bluetooth dan kemampuan apt-X.

Selain itu, layar sentuh 10 inci yang terang dan sempurna berukuran membolehkan anda menonton klip video, bermain game dan bahkan berselancar di internet dengan mudah. Sebagai tablet berasaskan OS Android, anda boleh menghantar e-mel pada bergerak dan kandungan menarik download mulai dari aplikasi dan permainan menyenangkan untuk eBook dari ZiiStore Kreatif. Itu tidak semua. Berbagi kesenangan dengan orang yang dicintai dengan menyambung  ZiiO 10 "ke skrin besar HDTV melalui HDMI cable1.

Tersedia dalam kapasiti 8GB atau 16GB, yang ZiiO 10 "adalah tablet hiburan yang membolehkan anda menyimpan, mengurus dan streaming semua kandungan audio dari satu peranti - tanpa kekacauan kabel!

Berikut spesifikasinya:

Feature
Description
Capacity:
8GB / 16GB
Color:
Black
Screen Size:
10" (diagonal)
Sensitivity Display:
262k color TFT, Resistive Touch
Screen Resolution:
1024 x 600 pixels
Dimension:
262 x 173 x 13.7mm
Weight:
650g
Processor:
ZiiLABS ZMS-08 HD Media-Rich Applications Processor
Operating System:
Android 2.1
Bluetooth Version:
Bluetooth 2.1 EDR (with apt-X & A2DP)
Wireless Network:
IEEE 802.11 b/g
HDMI Video-out:
Yes (up to 720p)
Camera:
Front camera (VGA)
Built-in Microphone:
Yes (Mono)
Built-in Speaker:
Yes (Stereo)
Accelerometer:
Yes
Memory Expansion:
SD, up to 32GB
Audio Enhancement:
X-Fi Audio Enhancements (Crystalizer, Expand)
Audio Support:
MP3, AAC, WMA9, FLAC, OGG, MIDI, WAV, Audible Format
Video Support:
H.264, MPEG4, WMV9, MOV, AVI, MKV
Photo Support:
JPG, BMP, PNG
Connectors:
mini USB, 3.5mm Stereo jack

Artikel Berkaitan