Saturday 5 February 2011

Permainan Bandar Menarik (City Ville) online

salam kpd semua yang membaca blog bual komputer... saya menyeru kpd semua pembaca2 blog.., saya minta korang semua selalu lah layan blog ni... baru la mantap skit trafik... saya pun cuba menaikkan taraf blog ni supaya menjadi lebih menarik lagi... sila LIKE page Bual komputer di facebook... http://facebook.com/bualkomputer

ok.. kali ni bual komputer nak post tentang permainan yang sering menjadi kegilaan pengguna2 facebook iaitu permainan city ville... permainan ini disediakan secara online pada semua pengguna facebook... permainan ini berkonsepkan bandar yang dimana anda perlu mengurusan membuat taman perumahan serta mainaikkan taraf bandar anda dengan pembangunan lebih menarik dan menyeimbangkan populasi penduduk bandar anda serta bekalan makanan atau sumber bekalan runcit untuk diagih-agihkan kepada peniaga kedai yang berniaga di bandar anda,,...

untuk merasai kenikmatan dan keseronokan berbandar secara permainan, boleh la korang cube... best... saya da cube. jom try klik sini http://apps.facebook.com/cityville/ .. stakat ni x de rase bosan lagi... 
k.. stakat ni je saya nak share... x de ape lagi..
teruskan lah membaca blog saya yg x seberape ni untuk diseberapakan.. huhuhu..  

Artikel Berkaitan