Thursday 3 March 2011

Creative Speaker - Ziisound T6

Layan music dengan speaker berdifinisi tiggi dan disertakan dengan bass yg lengkap sememangnya best bg penggemar music terutama music digital yg mempunyai keseimbangan music yg cukup dan memuaskan..

ok. speaker yg nak dishare ni speaker khas untuk PC, Handphone dan yang sesuai dengannya... CREATIVE Speaker - ZiisoundT6 2.1 Sistem audio... mmg mantap la...




Untuk penggemar audio cerdas, kompromi bukanlah suatu pilihan. Dengan pemikiran, kami menyajikan Kreatif ZiiSound T6, premi 2,1 sistem pembesar suara yang memberikan audio wayarles berkualiti tinggi mulus dan mudah, di mana saja di rumah anda. Baik itu muzik, filem atau permainan, mendengar semua butiran dan seluk-beluk dari driver bermutu tinggi yang menggabungkan dengan subwoofer Acoustic Modul (SLAM ™) presisi-tuned simetris Loaded untuk bass gemilang habis-habisan. Main satelit untuk wayarles segera surround pengalaman suara dalam realisme yang menakjubkan. T6 ZiiSound Memasang dengan peranti Bluetooth yang serasi dan menikmati muzik stereo wayarles segera dari telefon, notebook dan bahkan tablet ZiiO hiburan sendiri Creative. Ia memiliki kekuatan untuk menghibur banyak cara juga, dengan pilihan Sambungan ganda. Sambung ke HDTV untuk pengalaman pawagam rumah ultimate, atau menonton video secara online hanya dengan mengaitkan itu ke desktop atau notebook PC.

berikut spesifikasi speaker craetive ziisound t6 ni..:
FeatureDescription
Satellite:
  • Dimensions (L x W x H)mm : 100 x 100 x 230
  • Satellite Weight : 0.821 kg/1.81lbs
Subwoofer:
  • Dimensions (L x W x H)mm : 320 x 240 x 220
  • Weight :  4.86 kg/10.71lbs
Bluetooth Version:Bluetooth 2.1 + EDR (Enhanced Data Rate)
Supported Bluetooth profiles:
  • A2DP (Wireless Stereo Bluetooth)1
  • AVRCP (Bluetooth Remote Control)2
Operating Range:Up to 10 meters (Measured in open space. Walls and structures may affect range of device.)

Artikel Berkaitan