Monday 7 March 2011

Jom Try Maxthon - internet browser

mengikut jumlah pengguna internet browser yang popular adalah chrome, firefox, internet explorer, safari dan lain2, malah ramai lagi yang tidak tahu kehadiran bermacam-macam jenis lagi pelayar web selain berikut malah setia menggukan pelayar web sedia ada seperti internet explorer dan yang diinstallnya.. 


Pengguna haruslah mempelbagaikan perisian seperti ini untuk merasakan kelainan serta kepuasan dalam penggunaan internet browser.. bnyakkan mencuba sesuatu yang baru, baru boleh dapat nikmat dan kepuasannya serta dapat membandingkan perisian2 browser...

sekarang ini, mengikut apa yang saya perhatikan ramai yang menggukan chrome dan firefox dan baru2 bagi yang menggukan safari berkemungkinan bosan dengan yg berikut... saya sendiri sering menggukan chrome untuk dapatkan kelajuan yang memuaskan dan kadang kala menggukan firefox untuk tujuan tertentu...

dengan rasa bosan sy terus xplor browser lain dan memasangnya pada komputer.. browser yg ada pada komputer saya boleh dikatakan banyak jugak laa.. sy boleh tukar2 mengikut keselasaan sy.. 

Screenshot - Pelayar web - Maxthon
ok skrg nak post tentang pelayar web maxthon sekarang pada bln 3.2011 ini mempunyai versi 3 maxthon dimana fungsi temabahan yang diupgradekan... designnya lebih kurang macam chrom sikit2.. apabila anda scroll keatas & bawah, seprti anda scroll pada browser Opera.. amat lembut apabila discroll..

kelajuannya biasa mengkut kelajuan internet anda dan seakan akan chrome... memuaskan...
Jom DOWNLOAD Maxthon 3.20.5000 

Artikel Berkaitan