Saturday 28 May 2011

Domain name Baru Bual komputer ( Bual-komputer.com tukar ke Bualkomputer.com )


Bual-komputer.com : Tak Aktif
Bualkomputer.com : Aktif

salam sejahtera kepada pengunjung blog bual komputer yg setia mahupun tak setia just singgah2 sini je.. ape pon saya admin/pengasas blog ni ingin mengucapkan ribuan terima kasih malah lebih lagi.. dan saya juga memohon maaf atas masalah yang dihadapi dengan domain name bual-komputer.com. dimana pengunjung tidak boleh mengakses melalui Domain name Bual-komputer.com.

saya kalau boleh perkara ini tidak berlaku sampai bila2.. malangnya  berlaku juga..
kejadian ini berlaku pada 19may2011.. saya cuba berhubung dengan penyedia domain name tersebut.. dan penyedia tersebut berkata compeny yg menguruskan domain sedang membaik pulih.. apabila sudah beberapa hari masalah ini tidak selesai saya hubung lagi buat kali ke dua dan tunggu lagi beberapa hari dan hubung lagi buat kali ke 3.. Domain tersebut masih lagi dlm proses baik pulih.. dan saya mengambil keputusan untuk menggunakan domain name baru iaitu Bualkomputer.com (sebelum ini Bual-komputer.com)
korang boleh akses bual komputer dengan domain name baru iaitu http://Bualkomputer.com .

APE pon  saya akan sentiasa update post bual komputer ini selagi ianya boleh diakses pengunjung dan sentiasa untuk mencuba selesaikan apabila mengalami masalah..

DAN SEKARANG Bual komputer dah ada Domain name yang baru... iaitu Bualkomputer.com ... manakala Bual-komputer.com tidak lagi aktif untuk akses bual komputer... sekian terimakasih.. (saya ingin memohon maaf atas kegagalan yang berlaku sebelum ini)

Artikel Berkaitan