Saturday 3 September 2011

Tonton & Download Drama Korea

anda semua minat filem2 korea & drama2 korea... sorry saya x berapa nak minat dengan cerita2 mcm tu.. tak tau la sebab ape..
kadang2 ada juga lah teringin nak cuba minatkan diri untuk layan drama2 japan/korea ni tp malangnya tak menjadi.. sbb dah terlalu ramai yang minat sangat dengan bende2 ni terutama dalam kalangan wanita muda2 ni & yang paling selalu saya perhatikan adalah kalangan remaja2 perempuan sampaikan terjerit jerit bila jumpe artis korea & terhegeh hegeh... disebabkanartis korea diorang bersaing2 untuk mengetahui & menyimpan video2 korea ni...

kenapa haa... saya masih tak faham dengan budaya sekarang ni... kalau setakat nak layan lagu korea tu saya boleh la.. tp x de la sampai nk bersaing-saing mcm beruk... hahahah :D sorry la ye ape yang saya ckp ni... (hari raya) sebab bnde ni kenyataan.. kalau nak layan tu boleh tp jangan terlau sangt... hahaha... :D

entri ni mcm nak cari pasal je... hahah sori la ehh..

yang minat2 nak download & tonton video/dram korea/japan tu korang boleh layan dengan membuka laman web maaduu.com.. kat situ banyak update terkini drama2 korea dalam kualiti yang memuaskan juga apabila ditonton...

kalau anda nak download memang memakan masa disebabkan kualiti yang boleh tahan & duration video yang agak lama... (faham2 je lah)

maaduu.com



dramacrazy.net


doramax264.com


Darksmurfsub.com

Artikel Berkaitan