Friday 21 October 2011

Bualkomputer akan post entri bukan sahaja berkaitan dgn komputer


SALAMsejahtera salam 1 malaysia.... disini saya nak memberitahu kepada pengunjung bual komputer dimana saya akan menaik tarafkan lagi bualkomputer dari segi entri yang saya post dengan membuat entri yang berkaitan dengan komputer dan ditambah pula dengan entri berkaitan dengan semasa, lawak, & apa2 saja... 


tujuan saya berbuat demikian,.. mungkin pengunjung bualkomputer agak bosan dengan entri yg berkaitan dengan komputer.. itu kpd yang x berminat, kpd yang berminat alhamdulillah la...

ini mungkin menarik perhatian pengunjung2 dengan post yg mungkin mereka suka...
sekarang ini ramai yang lebih kepada info, berita, lawak, gosip dan macam2 lagi berkaitan dengan dunia luar termasuklah komputer... disebabkan perkara tersebut saya akan membuat satu perubahan baru pada bualkomputer dari segi konsep entri yang saya post... apa yang terlintas difikaran saya & sesuatu berita yang menarik, saya akn post...

tapi tradmark TEKNIK & INFORMASI  tetap tidak berubah dan tidak hilang pd bualkomputer...
 demikian dengan perubahan tersebut saya tidak lupa kpd tujuan asal bualkomputer untuk mengembangkan lagi pengetahuan komputer dengan meneruskan juga entri tutorial komputer, info, dan mcm2 lagi tentang komputer/technology....

tujuan ini untuk mengembangkan lagi Bual komputer sekarang dan masa hadapan........... :D.

Artikel Berkaitan