Friday 16 December 2011

Masalah Error Pada Page Element blogger (bX-l4u1mh)



salam sejahtera...
sekarang ni tengah kecoh dengan masalah berikut pada semua pengguna blogger termasuklah saya... masalah ini adalah berkaitan dengan layout/page element dimana yang yang tak kena dengan page tersebut... & bukan salah anda mungkin ada kesilapan pd blogger...
tetapi masalah yang saya hadapi begini agak sekejap disebabkan saya selalu cclean...

untuk fixkan problem ni, sedikit sebanyak mungkin akan membantu anda dengan membuat cclean pada komputer anda... download cclean disni 
saya tak boleh kata cara ini 100% berkesan, tp ianya mungkin akan membantu sedikit sebanyak... sebab cara ini saya dah test.  selepas saya melakukan aktiviti clean menggunakan cclean, masalah ini selesai dengan segera..
nak tahu sila cuba, mungkin ianya berjaya...

cara guna cclean
1. run cclean / jalankan perisian cclean.
2. pergi ke tab applications.

3. mark kan internet cache, internet history, coockies, download history, session, site preferences dan compact databases pada semua web browser yang ada di situ.

4. kemudian sekarang anda boleh teruskan dengan klik pada Run Cleaner. tunggu sehigga selesai...

sekarang anda check sama ada ada perubahan atau tak...
selamat mencuba...

Artikel Berkaitan