Sunday 3 February 2013

HTC Butterfly

assalamualaikum...


HTC kini dipanaskan lagi dengan produk terbarunya iaitu htc butterfly yang dikatakan sengit bersaing dengan telefon pintar lain memandangkan spesifikasinya yang sungguh memuaskan pengguna..

htc butterfly didangi dengan resolusi skrin  1080p Paparan yang amat memuaskan dan berkualiti tinggi dengan skrin sebesar 5 inci dimana lagi besar sedikit dari skrin samsung galaxy s3.

mengikut spesifikasi htc butterfly ini, ianya lebih mantap sedikit jika nak dibandingkan dengan samsung galaxy s3 yang mempunyai sambutan yang amat meriah diantara peminat android dan juga pengguna biasa telefon pintar. Htc juga mengekalkan Beats SOUND ENHANCEMENT untuk edisi butterfly ini bagi mengekalkan juga tahap kualiti audio dengan built in kualiti studio yang memuaskan pengguna.

kamera untuk butterfly didangi dengan 2.1 megapixel untuk kamera hadapan dan manakala 8 megapixel auto focus untuk kamera belakang dengan 1080p HD rakaman video yang disertakan fungsi penstabil video dan professional.

untuk maklumat lebih lanjut mengenai HTC Butterfly bole rujuk disini http://www.htc.com/sea/smartphones/htc-butterfly/#specs

Harga: RM 2,299



Artikel Berkaitan