Thursday 30 December 2010

Mantapkan lagi sistem keselamatan dengan Spybot-search & destroy

 privasi adalah hak peribadi, perisian ini ingin mendasarkan keputusan  pada masalah-masalah privasi dan keselamatan saja, tidak keuntungan komersil. Kami juga percaya pada pilihan bebas.
Spybot-S & D dikendalikan oleh sebuah pasukan  yang sangat berdedikasi untuk masalah privasi, banyak yang bekerja penuh masa pada menganalisis massa dari ancaman baru setiap minggu, dan masa tindak balas  dari pasukan sokongan kami adalah lebih baik dari banyak vendor komersial .
Dengan ini korang boleh menggunakan perisian ini sebagai perisian tambahan antivirus.. bertujuan untuk memantapkan lagi system keselamatan computer dengan perisian anti virus tambahan seperti ini..

Spybot - Search & Destroy mengesan dan menghapuskan spyware, jenis ancaman yang relatif baru yang belum dikenal pasti oleh aplikasi anti-virus umum. Jika anda melihat toolbar baru di Internet Explorer yang anda belum sengaja dipasang, jika, pelayar anda crash bisa dijelaskan, atau jika halaman rumah anda telah "dibajak" (atau berubah tanpa sepengetahuan anda), komputer anda mungkin dijangkiti spyware. Bahkan jika anda tidak melihat gejalanya, komputer anda mungkin dijangkiti, kerana semakin banyak spyware muncul. Spybot-S & D percuma, jadi tak ada salahnya jika mencubanya untuk melihat  sesuatu yang  telah menyerang komputer anda.

Untuk melihat senarai ancaman Spybot-S & D boleh memadam, pada panel navigasi di klik kiri pada Sokongan -> Ancaman. Untuk pengenalan Spybot-S & D, sila baca tutorial. (Klik sini tutorial) Jika anda takut perbezaan dengan perisian lain yang anda gunakan sekarang, meskipun spybot dapat meyakinkan anda bahawa tiada yang merbahaya.

Spybot-S & D juga dapat membersihkan jejak pengguna, fungsi menarik jika anda berkongsi komputer anda dengan pengguna lain dan tidak ingin mereka melihat apa yang telah anda lakukan. Dan bagi pengguna profesional, Spybot-S & D membolehkan anda untuk memperbaiki beberapa registri inkonsistensi dan laporan dipanjangkan.

Anda kena cuba sekrang kalau nak tahu kebaikannya…
Link download & tutorial menggukannya:

Artikel Berkaitan