Monday, 27 December 2010

TRON: Legacy. Filem 3D Terhebat


wahh.. satu lagi filem 3D terhebat (tron legacy) yang berunsurkan dunia cyber yang jauh lebih maju dari dunia biasa dan ianya sangat merbahaya merbahaya..
itu kisah nyer la..
filem ni.. hebat kot.. tak ada yang boleh tanding dye buat mase ni..
jalan cerite sye tak macam jalan cerite lain..
lain dari yang lain.. sesuatu jalan cerita yang agak unik jugak la..
ramai tak terpikir nak buat filem camni.. pastu 3d pulak.. guna teknologi CGI kot..
banyak kos nak buat citer macam ni...

tapi sekarang ni da bnyak filem antara bangsa dalam penghasilan filem yang gunakan teknologi CGI ni..
dah tak eran lakan.. tapi walaupun x eran.. proses pembuatannya maat rumit serta leceh. memakan masa yang lama untuk menghasilkan element2 CGI tu..
walaupun da bnyak filem 3d sekrang ni, tapi filem tron adalah filem unik yang keluar sekrang..
 nnt mesti ramai yang akan tiru skit filem tron ni.. 

orang lain tak terpikir nak buat filem mcam ni.. hebat betul pengarah tron ni..
sampai boleh terpikir nak buat filem hebat.. dan hebat ni..
kalau korang nak puas tengok citer ni.. tengok kat wayang.. jangan nk tunggu dvd kluar baru nak tgok..
tgok kat wayang.. mesti feel punyer.. skrin besar n mempunyai speaker yang berteknologi 3d.. kiri kanan korang ade speaker termasuk la depan..

kalau nak lagi best amik yang 3D tu.. cermin mata disediakan.. algi feel dibuatnyer...
mmg menakjupkan klu pakai cermin mate 3d tu..
bukan setakan HD.. tapi seolah2 gambar filem tu dekat dengan bijik mate..
jadi tunggu ape lagi.. pegi cepat tengok.. sementare masih ditayangkan ni..!!

Artikel Berkaitan