Monday 17 January 2011

Tak selalu update blog ni..!!

hemm.. salam kembali... dah lame tak update blog ni.. maklumla bizi (bizi la sgt) hakhakhak... biase nyer saya akan update setiap hari atau 2 hari sekali.. tapi yg ni dah 1 minggu x update... entah x tau kenape.. bizi sgt kot.. bizi dgn kerja harian kt umah.. tak de la sgt...
lagi pun account blogger saya mmpunyai sedikit masalh.. saya sedang memperbetulkan sedikit masalah ini..

mungkin pasal game yg saya main kat facebook kot.. game city ville... best jugak la game tu... tu yang sampai blog pun tak terlayan asik mengadap cityville memanjang...
lagi pulak game tu nak kene slalu layan.. kalau x, lambat la level naik n duit bertambah...(secara maya jela)

tulah die budaya pengguna facebook dikalngan mcm saya ni.. asik main game.. tapi x la feel sgt smpi x buat ape2.. smpi nk update blog pun mcm tak de mase.. ape tah lagi nak blogwalking..
itu pasal blog ni trafik masih tak cantik lagi.. sbb adminnye pemalas... hehehe..

insyaallah saya akan update lagi untuk memantapkan trafik blog ni.. & nak miningkatkan lagi info2 komputer yg korang sume tak tahu.. atau yg korang nak tahu.. kalau korang nak bagi idie pon bole.. tulis je kat chat box tu... nk suroh saya buat entri tentang info komputer yg korang nak atau yg korang tak paham untuk dijelaskan lagi...

saya harap.. pembaca blog ni selalu lah singgah blog ni nak naik lg trafik n nak maju lg...
ok.. sampai sini je.. saya nk cau dulu... salam....

Artikel Berkaitan