Saturday 16 April 2011

Usop Wilcha (DreamScene desktop background) :)


salam...
jom kite bako...
sempena filem hantu kak limah balik rumah, saya telah membuat satu potongan video dlm filem tersebut (USOP) dimana ia boleh dijadikan Sebagai hiasan desktop windows 7 anda.. malah bukan setakat desktop, ia mmpunyai fungsi dreamscene yang bermakna wallpaper desktop anda bergerak... animated...

sebelum ni saya post juga tentang dreamscene dan cara2 enablekannya,,.. dan kali edisi usop wilcha :)...
bende pertama anda perlu  mengaktifkan fungsi dreamscene..klik sini cara2 aktifkan.. http://www.bual-komputer.com/2011/04/enablekan-dreamscene-desktop-pada.html

saya akan kongssikan wallpaper usop wilcha watak dlm cerita hantu kak limah untuk dijadikan latar desktop...
DOWNLOAD Video Usop wilcha (untuk djadikan wallpaper animated) ini adalah hasil potongan smase saya tgh bosan yg saya dah buat untuk tujuan desktop dremascene...
bila da aktifkan dreamscene, setkan video ni sebagai desktop background...

korang boleh usha video review kat bawah ni untuk ketahui lebih lanjut mengenai dreamscene dan lihat pergerakan usop wilcha apabila dah jadikan desktop background... sblm & slepas...


selamat mencube!..~

Artikel Berkaitan