Wednesday 9 January 2013

All CPU Meter Gadget Windows muncul versi terkini


Assalamualaikum & salam 1 malaysia..


Dengan ini GADGET ALL CPU meter anda boleh memaparkan jumlah penggunaan pemproses dalam peratusan, kelajuan jam pemproses, nama pemproses, memaparkan semua teras penggunaan pemproses dalam peratusan dengan warna yang berbeza.

Menyokong sehingga 2 pemproses dan sehingga kepada 16 teras ada termasuk 16 teras, dua belas teras, lapan teras, enam teras, teras quad, tiga teras, dual core dan teras tunggal.

Bagi teras pemproses suhu dan ciri suhu CPU memberi amaran kpd anda untuk menjalankan PC Meter atau CoreTemp permohonan di latar belakang untuk menunjukkan suhu.
Bagi RAM (Random Access Memory) ia boleh memaparkan, percuma, jumlah penggunaan dalam MB (megabytes) dan juga jumlah penggunaan di bar dan peratusan. Bagi graf ia boleh memaparkan semua teras penggunaan pemproses dan penggunaan RAM dengan melukis gaya selaras atau dipenuhi.

Bagi ciri-ciri flyout anda perlu klik pada ikon (Intel, AMD atau CPU) atau klik pada tajuk (Penggunaan CPU) untuk menunjukkan maklumat. Terdapat banyak pemproses maklumat yang dimasukkan (pengilang, nama pemproses, Caption, pemproses Id,  kelajuan jam, saiz cache L2, saiz cache L3, voltan semasa, bilangan teras dan bilangan pemproses logik) , sistem operasi (nama OS, CSD versi, versi OS, nombor siri, tarikh pemasangan, beberapa proses, bilangan pengguna OS seni bina dan), Base Board (pengilang, produk dan nombor bersiri), BIOS (nama pengeluar BIOS, versi BIOS, tarikh pembebasan dan nombor siri) dan Sistem Komputer (pengilang, model dan jenis sistem).

anda boleg download all cpu meter gadget untuk windows disini http://addgadgets.com
(tersedia untuk edisi windows 8)

sumber rujukan: addgadgets.com (laman rasmi all cpu meter)

Artikel Berkaitan