Thursday 3 January 2013

GOOGLE memberi pengguna Peta baru dengan resolusi yang baru bagi 2013

GOOGLE memberi pengguna Peta baru dengan resolusi yang baru bagi 2013



Orang di seluruh dunia kini boleh berkongsi maklumat mereka untuk pada tahun 2013 dalam peta interaktif, sama ada untuk membuat lebih banyak DUiT,menghabiskan masa bersama keluarga atau pergi ke suatu tempat-tempat yang baru.

GOOGLE MAP bertujuan untuk memanfaatkan rakyat untuk mengunakan PETA Tahun Baru mereka dan kemudian menggunakannya untuk membantu orang lain mencari maklumat mereka. Jadi ia mengurangkan berat badan, membuat lebih banyak wang, belajar bahasa baru, atau meneymak perjalanan, pengguna boleh melihat apa orang di seluruh dunia sedang berusaha untuk di atas peta resolusi interaktif baru Google.

"Kajian menunjukkan bahawa kita lebih cenderung untuk mencapai resolusi jika kita catatkannya dan mempunyai sokongan," Bersekutu Google Pengurus Pemasaran Produk Liz Wessel menulis dalam blog post semalam. "Cuba berkongsi matlamat anda dengan masyarakat di sekeliling anda."

Peta 'ZOOMABLE' dipenuhi dengan titik berwarna yang pop keluar di berpuluh-puluh negara-negara di seluruh dunia. Warna-warna sesuai dengan kunci peta yang mengkategorikan resolusi yang dicapai menjadi cinta, kesihatan, kerjaya, kewangan, keluarga, pendidikan, dan banyak lagi. Pengguna boleh memilih mana-mana bahasa bagi semua jawatan yang diterjemahkan ke dalam.

Pengguna juga boleh menambah resolusi mereka sendiri untuk peta dengan memilih kategori yang paling sesuai dan menambah dalam kod pos dan nama negara. Resolusi yang mengambil antara 24 dan 48 jam untuk hantar ke peta.

Artikel Berkaitan