Tuesday 11 June 2013

Google Perkenalkan Maps versi akan datang untuk Android dan IOS


Google mendapat satu lagi keluaran utama Peta Google yang dirancang untuk Android dan IOS - termasuk tablet. Syarikat itu menunjukkannya terus di I / O.


Peta Google untuk mudah alih cuba mendapatkan trick baru.
versi terkini didatangi dengan perkhidmatan untuk Android dan IOS adalah integrasi yang lebih mendalam dengan ulasan syarikat Zagat (yang diperolehi Google), terbina dalam tawaran daripada perniagaan yang mengambil bahagian, sebuah "explore" ciri-ciri, dan laluan dinamik semasa navigasi jika terdapat kemalangan di jalan.
Google juga berkata ia membina Peta berdiri untuk tablet, ia merancang untuk melancarkannya pada musim panas ini.

Perubahan yang telah diumumkan semasa ucaptama syarikat di I / O, persidangan pemaju tahunan Google di San Francisco pada Rabu.
Di samping pratonton, Google memperkenalkan trio baru API Peta Google untuk Android pemaju termasuk mod berkuasa rendah, geofencing, dan pengiktirafan aktiviti yang boleh menentukan sama ada seseorang pengguna di dalam kereta, di atas basikal atau berjalan.
Google kini berkata 200 negara adalah sebahagian daripada program MapMaker itu, 50 negara dilindungi dengan Street View imej, dan lebih daripada 1 juta laman web yang mempunyai Google Maps tertanam.

sumber rujukan: cnet

Artikel Berkaitan