Tuesday 22 June 2010

Tentang Adobe Flash player



Adobe ® Flash ® Player adalah cross-platform browser berasaskan aplikasi runtime yang memberikan pandangan tanpa kompromi aplikasi ekspresif, kandungan, dan video di paparan dan pelayar. Flash Player 10,1 dioptimumkan untuk prestasi tinggi pada skrin telefon dan direka bentuk untuk mengambil keuntungan dari kemampuan peranti sebenar, membolehkan lebih kaya dan lebih immersive pengalaman pengguna.


Sokongan untuk peranti mobile
Perluas liputan kandungan anda kepada pengguna di mana-mana mereka berada. Flash Player memberikan kandungan ekspresif untuk komputer peribadi, smartphone, tablet, smartbooks, dan netbook.

Mobile-siap ciri-ciri untuk kawalan kreatif belum pernah terjadi sebelumnya
Ambil keuntungan dari kemampuan peranti asli, termasuk sokongan untuk multitouch, gerak tubuh, model input mobile, dan masukkan accelerometer.

Hardware percepatan
Memberikan halus, video berkualiti tinggi dengan overhead minimum melalui peranti mobile dan komputer peribadi dengan menggunakan decoding video H.264.

Diperluas pilihan untuk penghantaran media berkualiti tinggi
Cari cara baru untuk memberikan media yang kaya pengalaman menggunakan HTTP Dynamic Streaming; perlindungan kandungan, dan sokongan dipertingkatkan untuk acara live, kawalan buffer, dan jaringan peer-dibantu.

Artikel Berkaitan