Friday 30 July 2010

Kaspersky Password Manager



Mudah sign-in dengan satu klik mouse
Kaspersky Password Manager mengingati nama pengguna anda dan password mereka berkaitan sehingga ketika anda kembali ke laman itu akan menyediakan data login anda secara automatik. Kaspersky Password Manager juga bekerja dengan perisian yang memerlukan pengesahan.

Dalam menyimpan semua password dan maklumat peribadi
Kaspersky Password Manager kedai password anda selamat dan data peribadi di dalam sebuah database, berdedikasi disulitkan pada komputer anda. Kata laluan disimpan hanya boleh diakses dengan menggunakan password master atau kaedah-kaedah pengesahan lain ditakrifkan oleh pengguna. Hal ini memastikan bahawa password anda selamat dan mencegah jenayah daripada mencuri mereka.

Sebuah pilihan kaedah pengesahan
Kaspersky Password Manager membantu anda untuk mengawal akses kepada database password anda dengan password master atau dengan menggunakan USB atau peranti Bluetooth. Anda bahkan boleh menggunakan telefon anda: password anda boleh dikonfigurasikan sehingga mereka hanya tersedia apabila telefon mobile anda disambungkan ke komputer anda melalui Bluetooth. Jika anda meninggalkan komputer anda dan mengambil telefon anda dengan anda, database secara automatik akan mengunci sendiri.

Generasi password yang kuat
Keselamatan data anda secara langsung bergantung pada seberapa kuat kata laluan anda. Pengguna sering mempunyai password yang sama atau identik untuk beberapa account, yang bermaksud bahawa dengan cracking password tunggal, sebuah cybercriminal dapat dengan mudah mendapatkan akses kepada lebih banyak akaun. Password generator diintegrasikan ke dalam Kaspersky Password Manager boleh membuat password yang kuat yang sangat sulit untuk memecahkan.

Mobile versi menggunakan flash drive
Password Kaspersky versi mobile Pengurus mempunyai akses kepada password anda saat bekerja di mana-mana komputer, tanpa harus memasang apa-apa. Versi mobile yang boleh dilancarkan dari pelbagai jenis peranti mobile, termasuk flash drive. Jika peranti ini kemudian dihapuskan, Kaspersky Password Manager mengunci database password secara automatik dan menghapuskan jejak data password anda dari mesin host.

Automatik bentuk penyelesaian panjang
Website bentuk sering memerlukan kemasukan maklumat peribadi seperti nama penuh anda, tarikh lahir, jantina, alamat emel, nombor telefon, negara tempat tinggal, dll Kaspersky Password Manager secara automatik boleh mengisi jenis-jenis bentuk untuk anda, dengan menggunakan maklumat yang anda berikan dahulu. Sesetengah kad ID boleh digunakan untuk menyimpan maklumat yang berkaitan dengan perniagaan dan peribadi secara berasingan.

Beberapa akaun untuk perkhidmatan laman web
Kadang-kadang, beberapa password harus disimpan untuk laman web tunggal. Contohnya, anda mungkin mempunyai beberapa tempat surat, masing-masing dengan tujuan yang berbeza, berdaftar dengan pembekal khidmat perkhidmatan mel tunggal. Kaspersky Password Manager boleh menyimpan beberapa nama pengguna pembekal tunggal dan semak yang mana yang anda ingin gunakan apabila anda sign in

Automatik cadangan dari database dijanjikan
Kaspersky Password Manager secara automatik membuat salinan sandaran dari database kata laluan anda pada komputer anda setiap kali hal itu diubah. Anda boleh dengan mudah mengembalikan password anda jika database saat ini sengaja rosak, atau jika anda ingin memainkan kembali ke versi sebelumnya.

Efektif perlindungan terhadap keyloggers
keylogger ialah program berbahaya yang menjejaki penekanan butang pada komputer korban untuk secara haram menangkap data peribadi pengguna, seperti password. Kaspersky Password Manager memasuki password tanpa benar-benar menggunakan keyboard dan sangat berkesan melindungi data peribadi anda daripada keyloggers.

Perlindungan dari serangan phishing
Phishing adalah jenis kegiatan bermusuhan di mana sebuah cybercriminal menjemput pengguna untuk melawat sebuah laman otentik-cari untuk mengelabui pengguna untuk membocorkan maklumat akaun. Kaspersky Password Manager secara berkesan counter serangan phishing dengan memastikan bahawa URL sebenar sebelum login anda ke dalam laman web.

Artikel Berkaitan