Friday 30 July 2010

Kaspersky PURE Pelindung Eset Digital Anda

Perkelahian pencemaran digital.
Kaspersky PURE terus kandungan berbahaya dan spam di teluk, sementara membiarkan anda mengatur akses kepada aplikasi anda, email dan Internet. alat keselamatan Tambahan memadam data-trail, jadi hacker tidak bisa mengikuti.

Melindungi aset digital
Kaspersky PURE mencegah foto, muzik, dokumen, video, dll dari menjadi hilang, dicuri atau rosak. Advanced cadangan peralatan dan teknologi penyulitan terkini bermakna bahawa anda memutuskan siapa yang anda berkongsi data peribadi anda dengan.

Perlindungan identiti digital
Kaspersky PURE memiliki segala yang diperlukan untuk melindungi identiti digital. Dengan built-in keyboard virtual, yang terbaru dalam teknologi anti-phishing dan sistem pengurusan password yang aman, tidak akan 

mengecewakan anda!
Memastikan selamat untuk keluarga kandungan Kaspersky PURE menempatkan anda bertanggung jawab atas yang menggunakan PC dalam rangkaian rumah anda dan apa yang boleh mereka lihat dan lakukan, baik online dan off. Detil sistem pelaporan maklumat yang lengkap membuat anda dan keluarga anda dalam.

Centralizes pengurusan keselamatan
Kaspersky PURE membolehkan anda untuk menyemak status keselamatan rangkaian anda, secara automatik men-download dan menggelar update dari PC yang dicalonkan, peristiwa masuk dan menetapkan scan dan backup dari setiap titik pada rangkaian rumah.

Memberikan perlindungan sepanjang-
Kaspersky PURE adalah satu-stop-kedai untuk perlindungan rangkaian asal. Ini mengandungi semua yang anda perlukan untuk menguruskan keselamatan rangkaian anda dan untuk tetap malware-tidak, tanpa harus menjadi seorang ahli IT.

Artikel Berkaitan