Tuesday 28 December 2010

Nvidia GeForce GTX 570 (Graphic Card)


Keupayaan kad grafik ini berguna kepada mutu kualiti  permainan video dan sebagainya…
Sesuai digunakan pada computer yang berkuasa tinggi dan individu yang inginkan kepuasan dalam permainan.. dan korang boleh rasai kehebatan bermain game yang mencabar serta berdifinisi tinggi yang menakjubkan lagi mengancam.. bnyak lagi sebenarnya jenama yang paling top seperti jemama nvidia.. seperti jenama ati dan bnyak lg…

Dengan prestasi letupan dan desain terma yang inovatif, NVIDIA ® GeForce ® GTX 570  melalui game terbaru seperti Call of Duty: Black Ops sambil berjalan lebih tenang dari generasi sebelumnya.  sokongan GTX 570 pakej untuk semua teknologi game premium GTX seperti DirectX 11, NVIDIA ® Surround, 3D Visi ™, PhysX ®, dan SLI ®. GeForce GTX 570 - senjata yang sempurna untuk memerangi.

Microsoft ® DirectX ® 11 Support
DirectX 11 GPU dengan sokongan Shader Model 5.0 direka untuk prestasi tinggi ultra dalam ciri-ciri grafik kunci API baru, tessellation GPU-accelerated.

NVIDIA ® PhysX Teknologi
Sokongan penuh untuk teknologi NVIDIA PhysX, membolehkan kelas yang sama sekali baru dari interaksi game fizikal untuk pengalaman yang lebih dinamik dan realistik dengan GeForce.

NVIDIA ® * 3D ™ vision ready
GeForce GPU NVIDIA sokongan untuk 3D Visi, membawa pengalaman stereoskopik sepenuhnya immersive 3D ke PC. Kombinasi gelas wayarles berteknologi tinggi dan software canggih, 3D Visi menukar ratusan game PC menjadi stereoscopic 3D penuh. Selain itu, anda boleh menonton filem 3D dan imej digital 3D di mata bermunculan, high sejernih kristal.

NVIDIA ® ™ Vision 3D Surround ready **
Anda Expand permainan di tiga dipaparkan di stereoscopic 3D penuh untuk yang paling "di dalam permainan" pengalaman dengan kekuatan NVIDIA 3D Visi dan teknologi SLI. NVIDIA ® Surround ™ juga menyokong tiga game paparan dengan menampilkan non-stereo.

NVIDIA ® SLI ® Technology ***
Industri terkemuka Teknologi NVIDIA SLI menawarkan prestasi yang luar biasa untuk skala penyelesaian game utama dunia.

NVIDIA CUDA ™ Technology
teknologi CUDA membuka kekuatan prosesor core GPU untuk mempercepat tugas-tugas yang paling menuntut seperti transcoding video, simulasi fisika, ray tracing, dan banyak lagi, memberikan peningkatan prestasi yang luar biasa berbanding CPU tradisional.

32x Anti-aliasing Teknologi
Lightning cepat, berkualiti tinggi anti-aliasing sampai dengan 32x tahap sampel obliterates tepi bergerigi.

NVIDIA ® PureVideo ® Technology HD ****
Kombinasi percepatan video decode high-definition dan pasca-pemprosesan yang memberikan kejelasan gambar yang belum pernah terjadi sebelumnya, video yang halus, warna tepat, dan skala imej yang tepat untuk filem dan video.

PCI Express 2.0 Sokongan
Ditubuhkan untuk arsitektur PCI Express 2.0 bus baru yang menawarkan kelajuan pemindahan data tertinggi bagi permainan yang paling bandwidth-lapar dan aplikasi 3D, tetap menjaga keserasian berundur dengan motherboard PCI Express yang ada untuk sokongan luas.

Dual-link DVI Sokongan
Mampu resolusi drive industri terbesar dan tertinggi flat-panel display sampai 2560x1600 dan dengan sokongan untuk kandungan High-bandwidth Digital Protection (HDCP).

HDMI 1.4a Sokongan *****
Sokongan untuk 1.4a HDMI termasuk sokongan akselerasi 3D GPU Blu-ray, xvColor, HDMI Deep Color, dan 7.1 digital surround sound.


Artikel Berkaitan