Saturday 9 April 2011

Kenapa Perlu Follow Blog?

korang blogger...? mesti la kan.. menjadi follower blog2 adalah satu adat yang sememangnya penting dalam dunia blogging seperti meninggalkan jejak anda pada blog2 seseorang bagi memudahkan admin blog tersebut atau orang lain dapat melihat senarai blog2 yang anda ada pada info follower...

dan apa yang korang sume tahu, follower memang penting. itu bagi saya la.. kalau bagi anda semua x tau la.. sebab yang tertentu..

ada juga yang suka buat followernya yang banyak sebagai  koleksi dan menunjukkan blog mereka ramai yang akses... ok.. disini saya nak buat pengakuan iaitu saya ni memang suka follow2 blog lain x kesah la blog tu mcm mane asalkan baik untuk dibaca dan saya x pandang design blog yang saya pandang adalah isi blog yang cukup mantap.. saya suka jenis yang sempoi2 n lawak2.. 
sampaikan tangan dah terbiase nak follow blog lain.. dengan sebab yg tertentu.. mungkin kot..
nak uptrafik.. tp x sgt... nak popular pun x...

mungkin nak buat koleksi member2 yg dah join blog ni.. :D tp nak kene rajin jadi blogwalker...

ok ape yang penting blogger memang suke follow blog2 lain.. dan korang pun jgn segan plak nak follow bual komputer... kalau sape yg follow blog ni.. dengan secepat mungkin saya akan follow balek....:D

ok sampai sini je.. posting kali ni saje2 je nak share pendpt ringkas..:D

Artikel Berkaitan