Saturday 29 December 2012

iPhone Launcher untuk Android (Android Themes)

Assalamualaikum & salam 1 malaysia..


artikel kali ini khas kepada pengguna device android & terutama kepada pengguna android yang suka customize antara muka android atau boleh digelar Launcher.

Launcher iphone yang direka khas untuk android adalah bagi mempernampakkan device android anda seakan akan iphone & ianya adalah fake iphone interface dimana boleh memperdayakan orang ramai jika dilihat secara langsung. tp jangan risau, org akan tahu jugak.. :D

so kat sini adalah screenshot yang telah saya buat bagi memaparkan demo untuk iphone launcher untuk android. saya test paparan ini pada samsung galaxy s2.


yang menarik tentang launcher ini adalah dibahagian search this device (kalau iphone,ipad sebenarnya ia adalah "search my ipad") sangat mudah untuk anda search apps yang terpasang pada android & juga maklumat lain boleh diperolehi untuk dipaparkan sama ada terus ke internet atau pun yang tersedia di dalam android system anda. :)

anda jangan risau dengan performance android anda kerana ianya tidak memperlahankan system device anda untuk berkerja seperti biasa...

korang boleh dptkan iphone launcher for android kat sini... https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.espier.launcher&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsIm1vYmkuZXNwaWVyLmxhdW5jaGVyIl0.


Artikel Berkaitan