Friday 3 May 2013

[Video] Review Ringkas Samsung Galaxy S4

Assalamualaikum & salam sejahtera..


untuk post kali ini admin akan memaparkan video ringkas berkenaan telefon pintar samsung yang baru sahaja dilancarkan iaitu samsung galaxy s4.

mengikut apa yang diperlihat dari segi fizikal, galaxy s4 mempunyai sedikit perubahan dari segi reka bentuk dan permukaan kulit yang agak style.. dari segi spesifikasi iainya memang berprestasi dengan pembaharuan kelajuan berbanding galaxy s3. s4 menggunakan pemproses octa core 1.6GHz Quad + 1.2GHz Quad CPU.

dari segi fungsi yang dapat saya lihat, s4 mempunyai fungsi yang telah dinaiktarafkan bermula dari fungsi yang ada pada s3 kerana ciptaan fungsi baru yang ada pada s4 agak stabil jika dibandingkan dengan s3. contohnya seperti fungsi smart stay yang ada pada s3 tidak secekap smart stay yang ada pada s4. begitu juga dengan fungsi yang lain seperti screen capture secara imbasan tangan yang telah dinaiktarafkan untuk s4 daripada s3.

Berikut adalah video review ringkas berkenaan samsung galaxy s4 dari kami.. btw ini adalah video review bualkomputer yang pertama.. :D

Artikel Berkaitan